Mardom - oferta pracy - SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY E-COMMERCE

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY E-COMMERCE

Wróć do ofert

Mardom HOME poszukuje PROfesjonalistów!

Czym będziesz się zajmować?
  • Prowadzenie i bieżąca obsługa kont na platformie Allegro i Amazon;
  • Tworzenie nowych ofert, optymalne przedstawianie ofert (formaty, oznaczenia, słowa kluczowe);
  • Wystawianie aukcji, weryfikowanie poprawności wystawionych ofert pod kątem zgodności z regulaminami;
  • Współpraca z agencją zewnętrzną przy planowaniu i realizacji kampanii reklamowych Allegro Ads sponsorowanych oraz graficznych;
  • Bieżące śledzenie trendów branżowych, aktualizacji algorytmów Amazon w celu proaktywnego dostosowania strategii i utrzymania przewagi konkurencyjnej;
  • Prowadzenie analiz rynkowych na podstawie danych z Allegro Analytics, Trade Watch;
  • Zarządzanie zapytaniami klientów, rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów;
  • Analizy słów kluczowych, optymalizacja treści produktowych, w tym tytułów, opisów i punktów charakteryzujących, w celu poprawy widoczności naszych produktów;
  • Poszukiwanie i wprowadzanie nowych rozwiązań zwiększających skuteczność sprzedaży;
  • Współpraca w procesie ustalania polityki cenowej oraz planowaniu wszystkich promocji związanymi z wystawionymi ofertami.
Na co liczymy z Twojej strony?
  • Umiejętność obsługi narzędzi takich jak panel Allegro, Baselinker, Planer Kampanii, Allegro Analytics – warunek konieczny.
  • Umiejętność planowania i realizacji kampanii reklamowych Allegro Ads sponsorowanych oraz graficznych.
  • Umiejętność obsługi Amazon Seller Central oraz Amazon Advertising – warunek konieczny
  • Obsługa sytemu FBA (Amazon).
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii mających na celu zwiększenie widoczności, sprzedaży i rentowności na platformie Amazon.
  • Doświadczenie we współpracy z agencją zewnętrzną przy planowaniu i realizacji kampanii reklamowych na Amazon, w tym PPC (Pay Per Click) i promocje.
  • Znajomość regulaminów Allegro oraz Amazon.
  • Znajomość narzędzi i systemów używanych na platformach Allegro i Amazon.
  • Duża samodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość innych platform sprzedażowych (eBay, olx, Empik, Kaufland).
Na co Ty możesz liczyć z naszej strony?

 

  • Wynagrodzenia adekwatnego do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Atmodfery pracy sprzyjającej kreatywności
  • Możliwości rozwoju zawodowego, pakietu wybranych przez siebie szkoleń
  • Pracy w profesjonalnym zespole
  • Stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w szybko rozwijającym się przedsiębiorstwie 
Życiorys zawodowy prosimy dostarczyć do Działu Personalnego MARDOM lub przesłać na adres:
MARDOM Lipniki Stare 27, 06-100 Pułtusk lub rekrutacja@mardom.com.pl
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: +48 23 692 01 48 wew. 24


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
×
Skontaktuj się z nami
Mardom Pro Sp. zo. o. Sp. k.
Lipniki Stare 27
06-100 Pułtusk
tel. 023 692 01 48
fax 023 692 01 49
rekrutacja@mardom.com.pl